Problemet med att jogga är att när man inser att man inte är i form för det, har man hunnit för långt för att kunna gå tillbaka

Fyndigt citat det där, snodde det av Nisse! Det ligger någonting i det hela liksom! Själv är jag fortfarande lite trött efter magproblemen. Själva bekymret med magen är borta men energin i kroppen är helt borta! Skitsamma, Hur om helst är jag jävligt trött.

Pratade dock med en av världens underbaraste människor förut, alltid lika glädjande när tillfället ges! Dagen skall spenderas med lite läsning! Måste börja titta i kurslitteraturen på allvar, trots att jag är trött.

Någon borde komma och byta till vinterdäck på min bil! Eller åtminstone få hit mina vinterdäck så jag kan byta, får be farsan fixa det!!

nu ska jag försöka vakna till!!

Kommentarer
Postat av: Sveinleila

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-04-12 @ 09:57:03
URL: http://sveinleila.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0