Inspirationsbrist

Figge klagar på att jag aldrig skriver något så nu är det väl dags! Jag måste börja med att ursäkta mig för att jag har skrivit alltför lite på sistone, har inte haft den rätta inspirationen till att skriva. Idag har jag varit hemma vaknade inatt med en krånglande mage så dagen har varit sovandes till stor del! Hoppas kunna ta mig upp till skolan imorgon!

helgen var en aning betungande sådär! Dömde Fredag lördag och söndag, fredagen bestod av tre matcher om totalt sex perioder gånger 20 minuter. Vilket ledde till att mina ben var precis tvärslut i söndags!  Dock så hann jag med en lite fest på lördagen, synd att man inte kunde fyllna till ordentligt, med tanke på matchen!

Figger tycker att jag är mesig som bara skriver när jag har inspiration, han själv skriver varje dag oavsett inspiration och han hävdar att folk läser det! Ni kan kolla in hans blogg här -> http://mrfigge.blogg.se 

På lördag ska jag på bröllop, inte mitt eget du kan andas ut Saara, två vänner som gifter sig med varandra! Det ska bli skoj! När vi ändå talar kärlek, varför träffar man alltid på omöjlig kärlek! det måste vara mitt öde i livet! Antar att det bara är att bita ihop!

Nu har jag skrivit lite iallafall!
ha en bra afton

Kommentarer
Postat av: Saara

Ja du Fredrik.. Det blir nog din tur nån gång..Tänk på att det finns en mening i allt som sker..haha..

2007-11-09 @ 11:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0