I wanna be your boyfriend

Dagens låttitel kännetecknar lite hur jag känner just nu! Frågan är om det någonsin kan bli så, jag får helt enkelt hoppas! Ni ska få en ledtråd, det är en amerikansk grupp!

Rätt gissning på förra inläggets låt ingen! Ida http://www.nightlife.se/FruMira däremot fuskade in sig lite, du får en kram för din insats.

Sedan sist har jag varit slö och trött, men jag har pluggat lite iallafall. Läser in en omtenta, kommunalpolitik och svensk politik blandat med ideologier och politisk historia! Någon som är sugen på att ta över?

I fredags var jag Valdemarsvik och flöjtade, svår match att komma in i. Jag fick inte det där riktiga flytet. Lagen var hursomhelst nöjda efteråt och det är väl det viktigaste!

Har haft låttiteln "Jag är en idiot" som personligt meddelande på MSN, många som frågar varför jag är en idiot! lite rolig koppling faktiskt. Dock är det sant att jag är en idiot, men det hör inte hit. Ikväll ska jag flöjta division 2 det ska bli skojigt! nu ska jag fixa lite lunch och sedan ska jag gå ut och promenera och samla tankar!

Vi lär höras snart igen!

Hittade den här snutten på Youtube, kolla idioten som hoppar in motståndarnas bås!!
Tack för idag, slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för kramen! Jag vet att jag fuskade.. =(

Men denna gång deltar jag på riktigt och Ramones är mitt svar! Inte den bästa dom gjort direkt, men passar den dina tankar är det ju bra!
Kram!!

2007-11-18 @ 17:59:54
URL: http://www.nightlife.se/FruMira
Postat av: Therese

Är ju ramons for fuck sake!

2007-11-18 @ 19:10:48
URL: http://ladykiller.blogg.se
Postat av: Saara

Fredrik! Du borde få ett diplom för ditt tålmodiga väntande..hon måste verkligen vara nåt utöver det vanliga..

2007-11-19 @ 12:33:45
Postat av: Mortenruth

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2010-02-09 @ 12:52:12
URL: http://mortenruth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0