Dead men tell no tales.

Första vinnaren av min lilla låttävling blev Alex http://aleqz.blogg.se/ som tog rätt svar, det var alltså Red Hot Chili Peppers som skrivit låten, Alex lyckades dessutom få in albumet som var By the way.


Ni övriga som gissade rätt är välkomna att försöka idag igen. Tack för alla kommentarer.
Saara, ledsen men du var inte riktigt rätt ute, men jag tycker du är cool för det!


Ny titel idag, bara att gissa på. Stort tack till Ida som hjälpte mig i valet av titel. Tyvär får du ju inte vara med och tävla eftersom du vet vilken artist det är!

Idag har jag varit på föreläsning, med början klockan 8 imorse! Någon jävel borde förbjuda schemaläggning av så tidiga föreläsningar. Det borde vara inskrivet i universitetets stadgar eller något sånt. Jag vet, det är ett I-landsproblem, sen kanske det inte är läge att gnälla över tidiga mornar när man pluggar till lärare?

Jag borde plugga ikväll, men jag är fruktansvärt trött så jag skippar det och pluggar en heldag imorgon istället. Ska ta det lugnt ikväll, kanske besöka en vän hemmavid och se hur hon mår. Idag ringde "min" skola också, jag får vikariera litegrann på fredag det blir skoj. Jag har lovat att sätta mig och fika med en elev för att chocka dennes polare vi var på samma bröllop senast så vi är bundisar! Och så ska jag trakassera min mentor lite som vanligt!! Det är standard.

Jag kan dessutom avslöja att jag ligger i startgroparna för att dra igång min blogg-deckare Marcuseev  inom en snar framtid. Jag ska bara fixa lite inspiration och lite storys att använda sedan ska han få ge sig ut på äventyr i den studentikosa världen.

Nu ropar spisen mitt namn!
Se ya later fans


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Skicka över ett mejl till [email protected] så svarar jag på dina frågor om bloggtidningen där! ;)

2007-11-14 @ 17:34:39
URL: http://classiiic.blogg.se
Postat av: Emma

Hej...Bredvid filmen inne på Youtube, så finns det en kod. du ska kopiera Embed-koden som oftast finns till höger om den om du klickar på "more". kopiera den...sen trycker du på nytt inlägg. Inne där så ska du trycka på HTML, bredvid den lilla bilden på trädet. När du har tryckt där så ska en ruta komma upp.klistra in länken/koden där och tryck sedan på uppdatera.sedan publicera! =) hoppas det funkar!!=D ha en bra kväll!

2007-11-15 @ 17:22:31
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Ida

Eftersom ingen gissat ännu tar jag mig friheten att tävla! Cypress Hill är min "gissning"!

Puss puss!!

2007-11-16 @ 18:00:50
URL: http://www.nightlife.se/FruMira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0