Clash with reality

Dagens titel visar på vad jag gjort idag, nämligen kolliderat med verkligheten. Det var trevligt, vikarierade lite på min praktik-skola. Hade SO med en nia, trevligt som fasen. Alltid kul att få kolla till hur det är i verkligheten

Inte fullt lika trevligt var det när jag kom hem och följde en länk som Ida skickade över! det var ett  vuxenpoängstest idag och jag borde vara 30,6 år gammal enligt sveriges vuxenpoängsstyrelse, detta efter att ha utfört detta test. testa du med på http://www.vuxenpoang.com/

Oroväckande att ingen vill försöka svara på mina låttitlar, kanske borde införa något pris till den som gissar rätt, eller en tabell där slutsegraren får en dejt med mig! Eller det kanske ska vara bestraffning till den som kommer sist istället? Jag vet inte något får det bli iallafall. Jag behöver hitta inspiration till min deckare och pengar till en ny gitarr! vem kan fixa den!

Imorgon ska jag också vikariera lite, alltid kul att tjäna lite dollars sådär. Kvällen har gått åt till en skoluppgift. Dessutom har jag livat upp Fridas liv lite, hon gick runt och städade på gymet där hon jobbar! hehe kul syssla klockan 22 en tisdag kväll!

För övrigt känns studierna hopplösa just nu, men det släpper väl närmare jul antar jag! Men nu kan jag få jobba lite extra innan jul. Det är bra, lite mera pengar, mycket mer erfarenhet.

nej sängen kallar mig just nu!
Hej då mina fans.

Grejen med min blogg är att varje blogginlängg har en låttitel som titel. Det gäller alltså att gissa vilken grupp eller artist som har skrivit låten, pluspoäng ges om man kan berätta vilken skiva låten är med på.

Kommentarer
Postat av: Saara

Hmm, på tal om lärare..Är du lika snäll mot eleverna som vår geografilärare var? Ett mvg glädjer ju alltid..haha.

2007-11-28 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0