Uppsatsskrivning

Den mannen eller kvinnan som uppfann uppsatsskrivningar står inte högt i kurs hos er ärade fredwurst just nu. vi håller på alldeles för många timmar med det där jävla skiten. usch o fy men måndag är det klart sedan är det bara opponering kvar innan år ett är avklarat.


vi skrev en salstenta häromveckan också. det måste verkligen vara det mest jävliga som finns att utföra. jag ska bygga en tidsmaskin och åka tillbaka i tiden och ta livet av den mannen som ligger bakom alla dessa jäkelskaper, troligtvis är väl Piaget anfader till detta vedervärdiga påfund.

precis pratat i telefon i två timmar med en studiekamrat, helskön person som alltid är rolig. borde finnas fler såna personer i min värld och de borde inte vara i andra änden av telefonlinjen utan sitta i min soffa och umgås med lilla mig.

imorgon ska jag leka flyttkarl, det borde ge upphov till schysst material att flumma ihop något i min blogg av. ni får väl hoppas, ni som är inne och läser ibland.

nej nu ska jag hämta tvätten och sedan är det nog läge att skalla kudden.

godnatt


Kommentarer
Postat av: Therese

Men hallå bjud in mig till din soffa då pucko!

2007-06-03 @ 02:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0