You Did Not Love Me At All

I guess i was naive, maybe a bit stupid, but hey that's what i am. The real deal of stupidity.

Rätt gissning på förra titeln hade Ida http://blogg.alltomhundar.com/kezo som visste/tog reda på att De lyckliga kompisarna har gjort en låt som heter allmänt tuff. Den låg som spår nummer två på skivan Sagoland.

Dagen har varit rätt okej, jobbade lite. Var på klassråd och hade engelska. Sedan fick jag även titta på lucia-tåget som höll bra kvalitet. Det måste ha varit det störst luciatåget jag någonsin har sett. säkert 40 pers som gick i tåget.
Bra var det iallafall.

Trodde jag skulle få umgås med dig ikväll, fick det intrycket igår att du ville det, men jag hade tydligen fel i vanlig jävla ordning. Börjar nästan tro att jag skulle göra mig bra som eremit och inte träffa en enda jävla människa någonsin. Kanske ska börja med det, bara sitta hemma på kvällarna och dricka öl och se på TV. Slippa känna mig som en värdelös idiot varje ny gång som det går åt helvete. Undvika att ge mig själv falska förhoppningar om vänskap och kärlek. Dags att inse att jag är jag och ska alltid bara umgås med mig själv.

Schizofreni kanske skulle ge mig en vän som jag alltid visste var tillgänglig. Orkar inte bry mig längre allt går åt skogen till slut iallafall. Lika bra att sumpa alla relationer direkt i början iallafall!

Nu ska jag syna botten på en flaska
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Figge

jag drar till med en vild gissning att låten är ifrån Marit Bergmans album: 3.00 A.M. Serenades, kan det varit spår 7? 2003 var det kanske ^^

2007-12-13 @ 16:44:58
URL: http://mrfigge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0