Landslide

Det går utför med mig, allt känns hopplöst och meningslöst! Gissa dagens titel vinn ett förnämligt pris.


Rätt svar på förra titeln hade Emma (http://thabojan.blogg.se/) du får en kram som vinst!
Ingenting Någonsin är skriven av Kent. Kent som för övrigt är ute på turné och har förlängt denna med ett antal spelningar, bland dessa märks en spelning vardera i Linköping och Norrköping. Då tänkte jag gå och titta på dem.

Idag har det varit en skruvad dag, jag har fått leka psykolog och försöka tala en person till sans. Helt sjukt att jag får den rollen som inte är i balans själv liksom! De andra ville inte ta snacket så jag tog en för laget. Jag är dessutom helt sjukt trött i kroppen. Hade två matcher i rad igår, trodde jag var vältränad men så var icke fallet!

Skönt med hockeyn dock så jag får tänka på annat ett tag. Försökte ringa en speciell person men fick inget svar, typiskt min otur. Jag försöker imorgon igen! Jag vet att jag inte är värd att få prata med dig, hoppas du förlåter mig.
Jag ville inget illa, jag är bara dum i huvudet.

Gruppredovisning klockan 8 imorgon, mår jag såhär går jag fan inte dit. Helt bisarrt, varför mår jag piss? Det är inte jag som agerar skumt liksom. Jävligt skumt det där som berör en ibland. Tvättstugan idag dessutom, och så har jag bankat ihop min nya bokhylla.

Jag fortsätter med en liten dikt idag igen.
Terror, give me feedback

The curtain has fallen, the light has gone out.
your heart is in pain, all you can do is shout.
shout at the world, which is all out of sense.
Busting your ass of, trying to get some selfconfidence.
Your loved one has lest you, with nothin but tears.
Trying to comfort, but the world is all fierce.
I hope that I one day, will rise from below.
To find out, that love is much able to grow.

Sorry för det korta inlägget, kommer mer när jag piggnar till
So long fansen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Min oerhört kompetenta gissning blir.. Smashing pumpkin! =)

Finns det inga regler kan man inte fuska, eller vad var det du sa?

2007-12-04 @ 17:07:25
URL: http://blogg.alltomhundar.com/kezo
Postat av: Fredwurst

Nej tyvärr Ida. Det var inte den låten jag tänkte på! Du får prova igen!

Det är sant! Det finns inga regler för hur man får reda på låtskrivaren!

2007-12-04 @ 19:01:22
URL: http://fredwurst.blogg.se
Postat av: Saara

Dixie chicks??? Var nu glad att jag gör ett försök..

2007-12-05 @ 09:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0