Brustna hjärtans höst

Det är vad jag har upplevt denna höst, det är lite orättvis och trist, men vad fan. Igår var det jävligt trevligt dock, Linda och Pernilla var här och käkade en skvätt innan vi stack över till sporthallen och kollade på Lars Winnerbäck. Konserten var grymt bra, det enda negativa var att den var för kort. Herr W kunde gott ha spelat lite fler låtar. Hursomhelst var kvällen riktigt trevlig.

Gissade rätt på förra blogginlägget gjorde Therese (http://ladykiller.blogg.se) hon kunde dessutom tala om vilken skiva låten låg på samt vilket ordningsnummer låten hade på skivan. Ett gäng kramar och fiktiva rosor till dig min vän.

Sedan i torsdags natt när jag skrev senast, har det inte hänt mycket mer av värde. Eller joo förresten, jag pratade i telefon med F ganska länge i fredags. Jag börjar tro att jag inte vet vad jag vill med mitt liv. jag är trött på studierna, men jag vill verkligen ha den här utbildningen. Dock så har jag starka funderingar på att söka ett jobb och ta en viloperiod från studierna. Det är inte bara nackdelar med att plugga, allt folk man träffar kommer inte att gå att ersätta med ett jobb.

Idag ska jag slappa lite och gå ner och kolla på hockey. Imorgon ska jag åka till Finspång och bo där i en vecka. Mina jävla föräldrar ska smita till London ett par dagar, utan att ta med undertecknad. Förstå vilket svek liksom. Å andra sidan är de väldigt snälla mina päron, de var här hos mig igår. Farsan fick leka hantverkare och slänga upp lite hyllor åt mig. Morsan kunde i vanlig ordning inte hålla sig utan började plocka, jag fick säga till henne att lägga av liksom.

Jag är alldeles för glad idag efter att ha umgåtts med två vänner igår så jag kan inte lämna efter mig en olycklig dikt idag. Hoppas ni ursäktar, men jag ska försöka slänga in ett extra blogg-inlägg ikväll med lite poesi. Jag kanske till och med lyckas skriva något lyckligt!

Nu ska jag äta lite frukost tror jag bestämt! Ha en under söndag så hörs vi ikväll.
/Fredwurst


Kommentarer
Postat av: PB&J

Frukost... That would have been nice... ;)
Kram

2007-12-09 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0