Varför hatar du måndagar Gustaf?

Frågan är varför jag hatar dem, fan de är tunga. Idag har jag inlett sista arbetsveckan för sommaren. Såg dessutom till att få ledigt sista dagen, det förtjänar jag enligt min åsikt.

Känner ingen lust för någonting just för tillfället, allt känns bara meningslöst och jobbigt. Förhoppningsvis går det över närmare jul! Sitter som bäst och lyssnar på Säkert! mycket kompetent artist, gillar henne skarpt! Mer album från dig Annika.

Sitter dessutom och uppdaterar mitt CV, det borde man nästan ha en anställd person till som uppdaterar löpande. Jag ska driva igenom en slavreform för att få det att fungera.

Dagens I-landsproblem; det är varmt på en tjejs kontor, men hon vill inte ha luftkonditioneringen på för den låter så mycket!!! Det är nästan världsklass på det!

Kommentarer
Postat av: Odinana

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-11-25 @ 14:28:53
URL: http://odinana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0