H, O, C, K, E, Y Hockey

Äntligen börjar man se starten på säsongen igen. Den här veckan har jag haft två matcher, en ungdom och en junior. Nu jävlar kör vi igen. Ikväll har jag tränat, kul liv man har va, springa runt i skogen för sig själv en fredagkväll tyder väl på någon form av psykisk störning.

Veckan har förutom matcherna varit riktigt bra. Jag har jobbat med Classe Raggmunk som antagligen är en av sveriges skönaste gubbar. Hela dagarna är ett enda långt skratt och man vet aldrig när man råkar ut för något bus.

Morgondagen ser ut att bestå av en resa till Vingåker för en shoppingsväng på Outlet, jag har aldrig varit där förut så det kan bli skoj och se hur det ser ut sen ska morsan med också då blir det billigt för mig!!

Tror jag ska vila från träningen i helgen och återuppta det på måndag igen, misstänker att min kropp vill ta det lugnt efter fyra fyspass. Det kanske inte är nyttigt att träna så mycket, men vad fan gör man inte för kärleken! Kärleken till sporten alltså! Oh by the way, jag behöver en massör så om någon känner någon billig så säg till.

Nu är maten klar!
hej hej

Kommentarer
Postat av: Therese

Buhu jag brukar också springa på fredags/lördagskvällarna, det är patetiskt!

2007-08-06 @ 20:51:37
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0