We don't celebrate sundays!

Alltså detta är helt bisarrt, trodde att man hade lärt sig något under sin levnadsår, men nej då inte det. Lördagen var en trevlig dag faktiskt, började klockan åtta på morgonen när kompisen hämta upp mig och så åkte vi och hämtade en lätt lastbil. Dagen gick ut på att flytta åt kompisen och hans fru, och den fan flyttar in på tredje våningen utan hiss. Jag trodde jag skulle strypa karln. i slutändan gick det hela ganska bra och vi fick in alltihop och sedan åkte jag hem och duschade och gjorde mig vacker (hum?) för att efter detta vandra ner mot Cloetta Center, där jag fick uppleva Modos SM-Guld inför ögonen på 8500 snopna och besvikna människor, MODO-supportrar borträknade.

Efter matchen tog min flyttande vän med mig på en fest där han serverade vodka under kvällen, detta gick ju inget bra alls. Gjorde sällskap hemåt med en tjeckisk (!) tjej vi gick en promenad mitt i natten, hon tyckte jag behövde nyktra till innan jag la mig och hon hade rätt. Trots denna promenad hade jag ett helvete med att ta mig hem ändå och det gav ju hemska effekter imorse. Bakfyllan var enorm, men man mår som man förtjänar.

På eftermiddagen hade jag bestämt mig för att spela tennis med en kompis, vilket var jävligt skoj, men förbannat jobbigt på bakfyllan. Det ska vi göra om snart igen Peter. Jag hade faktiskt funderingar på att studera lite under dagen här men det sprack ju med min hälsa, undrar om jag är för gammal eller om det var dåligt groggvirke?

Mat är ju annars föremålet för dagens I-landsbekymmer, jag är jävligt hungrig men jag orkar inte laga mat för att jag är så hungrig. Detta trots att jag har mat hemma och skulle med andra ord kunna styra ihop något enkelt, men det får helt enkelt bli en hemkörningspizza till dörren trots att ekonomin inte anser att det är alltför lämpligt.

Snart börjar Hockey-VM det ska bli kul brukar alltid vara trevligt att varva sittningar på en varm balkong med lite trevliga hockeymatcher och kanske en liten öl. I vanliga fall brukar jag spy på hockey när det kommer fram till SM-final, vilket gör att man nästan inte ser matcherna och funderar på att lägga ner hockeyn, men då kommer VM som en räddare och man får lite inspiration till att träna men nu känner jag redan suget så det här kan bli en bra träningssommar.

Well until we meet again
On return seen, hi then!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är snäll idag så jag tror att det var dåligt groggvirke. :P Btw, de där svamparna ger mig skrivarinspiration! Då kan jag ta lite mardrömmar på köpet.

2007-04-16 @ 16:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0