Världen är bra udda ibland

Rubriken har inte alls mycket att göra med vad jag har för avsikt att skriva i min lilla blogg denna dag, men det poppade upp i skallen på mig så det fick bli så. Dagen har varit väldigt O-udda faktiskt, lite litteraturläsning, lite möte med arbetsgruppen på skolan, lite reta Christoffer för att LHC förlorade finalen sedan en tripp hem handlade lite, lagade mat och sen blev det en promenad ner till Bosses och en liten glass.

Det här med grupparbeten är lite skojigt på sätt och vis, man ska samsas om en idé som ska utföras och sedan ska det utföras, tyvärr är jag så jävla medgörlig så jag håller tyst och låter andra prata istället. Ibland kanske jag skulle protestera och säga ifrån lite rejält, men vi fick ett resultat idag som var rätt så bra. Förhoppningsvis håller det imorgon med. Jag måste vekligen läsa litteraturen till imorgon, men jag vill inte! jag har ingen energi till det just nu! Det mest skrämmande är att jag är ruskigt sugen på att dricka varje kväll, undrar om man skulle ta tag i sitt liv snart? Har jag väntat i över 27 år kan jag fan vänta lite till, eller hur?

Pratade med Ems häromdagen, hon trodde att mitt bekymmer (jag har tydligen bekymmer) ligger i att jag inte vill ha någon speciell, utan att jag bara längtade efter någon! Det kanske ligger något i det, jag börjar tröttna på singellivet, jag kanske är gammal? Jag vill nästan ha någon att komma hem till, ligga hemma och se på TV en fredag och äta något mumsigt med. Inte som nu, ligga ensam, alternativt supa sig full med polarna, vad ger det egentligen? Jag har iallafall sagt att jag ska försöka hänga med lite i studentlivet nu när jag bor här i Linköping, kan vara kul att se lite mer av den världen. Terroristen kände sig sexuellt frustrerad idag, jag känner mig mer socialt frustrerad, vill bara ha sällskap att ligga på soffan och prata med.

Vårvärmen idag var jättetrevlig men fy fan vad mycket snygga tjejer det finns i stan och varför måste de vara vackert klädda, inse att vi män ska klara av cykla också! Jag kommer snart råka ut för en olycka, om vädret håller i sig.

Och sen en liten detalj till, när ska människor lära sig att om man inte har något att tillföra så är det bättre att sitta tyst och låta folk tro att man är lite dum, än att öppna käften och bevisa det! Människa för helvete, inse att du inte är smart och kommer med bra idéer, håll tyst istället.

Till sist är det skönt att Djurgården slog tillbaka Halmstad idag, känns skönt att få tre poäng.

godnatt på er Lojala fans, hur många (få) ni nu är!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du kan skaffa dig en låtsas vän. Det har jag, han heter Maj-Björn. Du hade nästan rätt om bilden, det är ett par läppar, men inte vilka läppar som helst utan läpparna till omslaget till Lpskivan Nina letar ufo med en mun.

2007-04-17 @ 16:51:36
Postat av: Juliusmariam

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-02 @ 08:52:02
URL: http://juliusmariam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0