Löpning är fan jobbigt!

Jag har tränat idag, känns enormt avlägset eftersom målet med min träning är kommande hockeysäsong. Å andra sidan lär jag väl ha nytta av det hela då. Vi träffades klockan 18 vid spåret och värmde upp rätt länge med lite bollspel, som vanligt var jag bäst eller ja kanske lite i alla fall. Efter bollspelet drog vi oss runt 2.5 kilometersspåret det gick bättre än sist, men jag fick lite ont i ryggen på slutet, antar att jag inte är ung och snygg längre troligtvis bara "och", men vad fan.

Hade redovisning och seminarium idag, var måttligt påläst och gjorde väl en rätt slät figur! Man kan inte alltid vara på topp, kul om man kunde vara det någon gång i alla fall. Sen var Figge och Buttis hyggliga och köade hela natten för SOF-biljetter och de köpte en åt moi, trevliga prickar det där. Jag har en enorm svårighet att komma igång med mitt läsande, allt känns bara jobbigt och oinspirerat, är dock inte alkoholsugen idag alltid något. På lördag kanske jag får träffa en underbar tjej igen, länge sedan jag träffade henne nu det blir riktigt trevligt, bara hoppas hon kommer. Alla de jag ska träffa är i och för sig underbara, men hon tar priset.

Imorgon är det föreläsning på NH, ganska kul att träffa på lite annat folk än de i min PA-Grupp, missförstå mig inte jag älskar min PA-Grupp, med vissa undantag, men det finns en del roliga människor i de andra grupperna som är trevligt att råka på ibland.

Antar också att det är dags att sova snart, träningen har gjort sitt och jag är trött. Det är ganska bra, kanske kan jag komma upp hyfsat imorgon och uträtta något innan föreläsningen. Diska kan vara på sin plats, någon borde ha diskat för ett par dagar sedan. Den där filuren "Någon" är en udda personifiering. Den har alltid en massa uppgifter den borde ha utfört, men de är aldrig utförda.

Jag är lite sugen på att åka till Skåne över Valborgshelgen, antingen hälsa på kusinen eller åka till Helsingborg och säga hej till Skrollan. Får se hur det blir med den saken, de kanske inte vill ha mig på besök. Det är något man inte vet förrän man har frågat.

Men godnatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0