Afrika?

Idag hade vi en rätt rolig lektion på min VFU, eleverna skulle märka ut Afrikas länder på en tom karta, en del av kartböckerna var äldre än mig vilket inte säger lite. I övrigt fungerade dagen bra.

Audioslave på webbradion, underbart med lite fin musik. Terror har låtar på G säger hon, snart kanske vi är rockstjärnor! det vore alldeles underbart, resa jorden runt lira musik, njuta av livet och ha en massa lättlurade groupiesar. Jag har precis sett på fotbollen, till min sorg fick jag se Man USA vinna, tyvärr vann råttjävlarna sitt derby ikväll jävla skit.

Idag har det hänt så otroligt lite och min kreativitet är på noll så dagens inlägg blir inte mer än  så här tyvärr.

Förhoppningsvis har jag en bättre dag imorgon!
puss och godnatt kära fans!

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh såna dära kartböcker där Sovjetunionen fortfarande existerar, sånt är roligt.

2007-04-25 @ 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0