Semester, frånvaro och förklaring

Ja idag började jag min semester, ska bli skönt att slippa tänka på jobb i en veckas tid. Kollade vädret på min destination och det ser helt okej ut. Det är varmare än i Sverige, men det är den enda ledtråd jag lämnar förutom att jag ämnar flyga.

Jag lämnar Sverige på söndag för sydligare breddgrader och återkommer till landet på torsdag. Efter detta kommer jag även att återkomma på facebook, som om det skulle vara någon som saknat mig. Jag har dock bestämIt att det är läge att vara från denna community under den här perioden i mitt liv.

Och istället för att gå i en tidning med följande så tar jag det här i min blogg. Alla typer av uppvaktningar i samband med min födelsedag undanbedes. Respekterar man inte det, kan man räkna med att inte vara min vän längre.

Jag är lite sugen på att köpa en sån där jätteliten bärbar dator, men vilken ska man köpa? Vad är bra? Ständigt dessa frågor som dyker upp vid inköp. Dock borde jag inte handla något för närvarande eftersom jag har spenderat alldeles för mycket pengar på sistone, men ändå liksom!

Rätt kul också att såpass få känner till vart jag ska åka, det finns en mening med det också. Tävlingen kommer att ta paus till följd av min frånvaro, det blir en fråga imorgon och sedan uppehåll till nästa lördag. Dock förväntar jag mig fler deltagare, annars kan vi lika gärna ge fan i det hela.

För övrigt anser jag att "förkväll" måste vara ett av de mest menlösa tv-program genom tiderna.
/F

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skriver under på kommentaren om Förkväll, så totalt urkasst!! De skulle satsa på att visa 80/90-tals serier i repris i stället, typ Doktor Quinn, Doktorn kan komma eller liknande kvalitetsgrejer! ;)

2010-02-06 @ 11:33:54
URL: http://norrpan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0