Under avdelningen långa frånvarostunder...

Jag har varit lite frånvarande från bloggen ett tag nu, för er som då har saknat mig. Det är dock så att jag har haft bättre saker för mig helt enkelt. Livet känns lite som att det är på den ljusa sidan för stunden, hoppas jag kan lyckas hålla mig kvar där också.

Jag har idag sett en ganska rolig syn, förmodligen inte jätteskojig, men ändå. Under ett besök på en välkänd matvarukedja där jag oftast handlar, gjordes en skrämmande observation. Jag befann mig bland hyllorna där hygienartiklar befinner sig, och nej det är inte det som skrämde mig. När jag var färdig med mina ärenden vid dessa hyllor skulle jag bege mig vidare i butiken, jag vände mig således om och fann mig själv i ett litet skutt och sedan ett leende.

Mitt framför mig stod en kvinna med en sån där kundkorg som har hjul på sig, ni vet för de där som inte vill vara gamla och köra med vagn, men som inte orkar bära en korg. Förmodligen var hennes handtag lite tråkigt, för när jag vände om stod hon med ena foten i korgen samtidigt som hon drog i handtaget. 

Ska försöka blogga oftare!

/F

Kommentarer
Postat av: molly

Jag är bara 12 besökare ifrån att slå mitt rekord:Dsnälla hjälp mig genom att besöka min blogg en gång:D tack på förhand

Om du har bloglovin ska vi följa varandra?

p.s förlåt om du har fått detta två gånger

2010-08-29 @ 20:13:50
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/
Postat av: stina åström

fin blogg. Kolla gärna in min :)

2010-09-03 @ 17:51:53
URL: http://sstinaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0