Mallis a go go baby

(Skrivet 24 juni 08.45)


Då jag lyckas skriva dessa rader innebär det att jag överlevde flygturen, förmodligen till TNE:s stora förtret, och just i detta nu sitter jag i min säng och inväntar frukost. Lotta pumpar luftmadrasser (ja plural) med elektronisk pump vilket får betecknas som lite löjligt va? Efter frukosten är det beachen som hägrar, ska väl bränna sönder mig ordentligt så ni får tycka synd om mig. Gårdagskvällen bjöd på en lite köttbit och några öl, men även en promenad genom Magalufs partykvarter. Det var tydligen någon form av midsommar här nere enligt källor, förvisso osäkra källor, men ändå källor. Det var fest nere på stranden och en hel drös med fulla människor av olika slag och former. Nu ska jag slå ihop och äta frulle.


/F

P.S. jag har begränsat med internetåtgång varför jag inte kan publicera direkt när jag skriver, men ni överlever väl? D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0