Torsdag

Hej igen!

Sitter hemma i päronens lya och inväntar kvällens löprunda. Sorgligt men sant, dagen till ära har jag besökt frisören, tur att man är tjenis med henne så man kan få tid lite snabbt sådär. Min tanke var väl att lyckas bli lite snyggare, inte för att det kan bli mycket värre, men jag vet inte om det lyckades.

Tänkte på det där med ordval, jag skrev igår om min "gamle komvux-polare" min tanke var ju att vi gick på komvux ihop förut och att det då var gamle polaren, men det missuppfattades ju. Saara för en gångs skull var det inte en pik riktad mot dig, även om jag i efterhand insåg vilket guldläge det var. Jag lovade ju att vara snäll. Hälsa Jörgen förresten han är en lattjo prick som tänker ungefär som mig i ditt sällskap.

Nu vill Terror dricka öl med mig någon dag också, antagligen bäst att göra det. Det är en trevlig tjej med bra musiksmak och ett bra sinne för humor. Om det är några killar som läser detta så besök hennes blogg, http://ladykiller.blogg.se/,  och flörta in er. Är det någon tjej som läser, eller kille som inte vill ha ny flickvän, kan jag rekommendera hennes blogg ändå. Bättre skribent är svårt att hitta. Terror för fan se till att skriva böcker.

Nu ska jag tjöta lite med Falköpings stolthet innan det bär av mot löparspåret!

Ha en bra kväll alla trogna supportrar!

Kommentarer
Postat av: Saara

Fredrik, du är förlåten...(fast det visste du väl redan, kan ju inte vara sur på dig, haha)

2007-07-14 @ 11:32:10
Postat av: Medialosangeles

Great website and thanks for sharing.
If you ever need to exchange links please contact me.

2008-01-07 @ 22:39:34
URL: http://medialosangeles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0