Blås av, blås av...

Rubriken kan förklaras vid lämpligt tillfälle för de som inte är initierade, för er övriga vill jag meddela att jag lever. Tyvärr för dig tne, har din önskan om att se mig likviderad inte slagit in ännu. Jag har semester och befinner mig på Sveriges baksida, Göteborg för er som saknar förstånd. Beräknad hemkomst är måndag, men man vet aldrig vad som händer! Nu ska jag sänka ett sexpack, misshandla barnen, hota frun med kniv och våldta henne. Kort sagt en vanlig Svensson-fredag med andra ord. Godkväll

Kommentarer
Postat av: TNE

du kommer likvideras förr eller senare. om du förväntar dig det blir det ju inte roligt.

Postat av: emilia

fin blogg :)

2010-09-06 @ 17:47:43
URL: http://emilias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0