Nu hettar det till, som flickan sa.

Kolla tv-bilder på följande länk,  http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/ishockeyvm2010/article7161369.ab , matchen mellan Tyskland och Schweiz fick en minst sagt hätsk avslutning. Spelarna slogs med varandra, Helbling i det schweiziska laget slogs med Tysklands coach. Han lyckades dessutom med bedriften att börja blöda mitt i alltihop, känns som att han får skylla sig själv dock. Frågan är dock, vad i hela fridens namn försiggår i hockey-vm? Först vann Norge ett par matcher, sedan lyckas Danmark gå till kvartsfinal till sist har Tyskland lyckats ta sig till semifinal! Något är snett i hockeyvärlden, fattas bara att Sydafrika kvalificerar sig till VM:s A-division.

Annars är det visst som så att min bojkott fungerar, den käre KIR-fylleristen TNE har i en kommentar erkänt sig själv som min värsta fiende och han saknar att trakassera mig! Jag anser att samtliga bör gå in på TNE:s blogg och skriva något oförskämt i en kommentar! Detta gör ni på följande adress: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com/


Frågan för kvällen är: Träning eller inte? Jag funderar på att köra en sväng och se om jag hittar någon skojig person att observera och göra narr av, men då TNE inte tränar blir det väl svårt att hitta något värd förnedringen.


För övrigt anser jag att TNE bör tvingas i exil till Luxemburg för att där bli tvåltapparpojke åt deras ishockeylandslag.


/F

Kommentarer
Postat av: TNE

om du betalar hyran för mig i Luxemburg kan jag tänka mig att gå i exil där. dock tänker jag inte bli någon tvåltapparpojke, då jag överlämnar sånna bedrifter åt folk som inte varit mr Motljus 2009, samt saknar min estetiska känsla för dålig smak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0