Ett experiment i att vara offline...

Jag har tänkt prova att vara offline under en veckas tid, inte helt avskuren från världen dock. Jag har tänkt låta bli sociala nätverk såsom Facebook och MSN under en veckas tid. Frågan är jag kommer klara det och hur jag kommer agera som människa! Jag förstår att ni som läser mig, de få som verkar vara kvar, kan tycka att det är en udda variant av experiment och jag håller med. Kommer dock försöka blogga lite oftare under tiden, men tanken är att jag inte ska prata med folk i realtid via datorn under en veckas tid.

För övrigt anser jag att Norrköping bör flyttas närmare sin huvudort Linköping. Dessutom är jag av åsikten att TNE bör förstöras.

/F

Kommentarer
Postat av: TNE

TNE är på väg att förstöras. TNE orkar inte längre som TNE orkade förr.

2010-05-16 @ 17:34:33
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Lillan

Envis som en liten åsna som du är så kommer du klara det =)

2010-05-16 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0