Anonymitet och dess följder

Jag börjar tröttna nu, jag trodde det hade slutat, men det kom tillbaka igen. Det senaste året har varit ansträngt minst sagt. Det har varit anonyma mejl, anonyma brev och anonyma telefonsamtal, det sistnämnda fick mig till och med att byta nummer för att slippa detta problem. Det gick så långt att en vän till mig blev inblandad, men sedan har det varit lugnt ett tag. Tills idag, då det kom ett anonymt vykort hem till mig. Det retar mig nåt enormt att man inte vågar stå för sin åsikt och inte kan skriva under med sitt namn. Så sjukt lågt beteende att agera som så. Jag misstänker att du som hållt på med det här, ja jag tror det är ensam människa, läser min blogg och kanske får du en kick när jag skriver detta. Jag har en enda sak att anse om ditt beteende, det är att det är barnsligt och korkat. Skriv under med ditt namn och stå för din sak, men helst av allt, sluta skriv istället. Lägg din energi på dig själv istället.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0