Undergången är nära nu...

Så ligger det till mina harhjärtade läsare, just det jag menar just dig, världens undergång är skrämmande nära för närvarande. Jag vet vad era ignoranta små huvuden tänker just nu, men nej jag har inte drabbats av religiös storfrossa eller narkotiska doseringar nära livshotande nivåer. Det finns faktiskt tecken som tyder på att undergången är i annalkande. TNE har lyckats genomföra en utbildning på högre nivå, även om han inte fått jobb vilket skulle vara det största undret på tusentals år. Dessutom fick jag idag visa legitimation på bolaget, detta trots att kassörskan var en ung, yngre än mig, söt och dessutom leende tjej. Japp ni läste rätt, hon log mot mig och misstog mig för en person i deras kontrollspann mellan 20 och 25 år. Trots att vissa av mina kära domarkollegor anser att jag är lastgammal, eller hur Virre?

Dessa händelser måste vara tecken på att jordens undergång är närstående. Jag utlyser härmed en tävling, ni ska gissa hur många dagar, timmar och minuter vår jord har kvar innan det är slut på jordelivet som vi känner det. Lämna erat svar i en kommentar med en motivering. Bästa motivering vinner ett vackert pris.

Nu laddning och städning för kvällens aktiviteter. Puss på er alla, vi ses på andra sidan!

/F

Kommentarer
Postat av: TNE

1. Du är lastgammal. 2. Angående tävlingen. Det är helt beroende på dels när det flyger snöbollar i min lägenhet, och när jag får tillgång till massförstörelsevapen. Vid tillgång till nämnda vapen, räkna med ca 24 timmar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0