The race for glory continues

Jag har ju tidigare skrivit om det där med gym och folket man kan se där. Jag var där idag igen och tränade litegrann och det slog mig att det ibland är riktigt trevligt att gå till gymet. Det enda problemet var att de fick för sig att stänga tidigt idag eftersom det är trettondagsafton. Personligen anser jag att det är störtlöjligt och kan inte förstå varför jag ska drabbas som tränande individ. Personalen på gymet gick vid 17.30 ut i högtalarna och talade om att man ämnade stänga senast 18.00 varför samtliga var tvungna att påbörja son hemfärd, dock lyckades utannonserande personal säga fel och sa att klockan var 18.30. Gissa om jag fick något att hacka på denna person för?

På vägen hem från gymet slog det mig att världen gör det mesta den kan för att jävlas med mig ibland. Dragkedjan på min jacka har gått sönder och vill inte riktigt fungera, vilket är myckt obra med tanken på kylan ute. AB skriver att det dessutom ska bli ännu kallare, och så pratar folk om global upphettning? jösses vilket skitsnack.

Jag börjar dessutom tro att mitt garage flyttar längre bort från mitt bostadshus. Varje gång jag har parkerat bilen och ska gå hem, känns det som att det har blivit längre avstånd mellan dessa punkter. Får man misstänka en komplott signerad TNE?

Svaret på tävlingen första fråga var som hela sju stycken svarat: Placebo. Lottning fick alltså tilltagas för att få fram en vinnare, som får en poäng i tabellen. Och denna Vinnare är Ida, min gamla nolle-p-polare. Ida föräras alltså, förutom att hennes namn nämns i min blogg, med en poäng. Dessutom lämnar jag här också en länk till hennes blogg där övriga deltagare ombeds gå in, läsa och gratulera till poängen, allt i sann sportsmanship. Länken är http://mira83.blogg.se/

Så till dagens fråga: Vilken grupp har gjort låten To live is to die? Svara i en kommentar. Nästa fråga kommer nu redan på  torsdag så jag vill ha ditt svar senast torsdag eftermiddag.

För övrigt anser jag att TNE bör få ett par nya revben.

Media: AB väder,

Kommentarer
Postat av: TNE

To live is to die är en låtjävel av Metallica, vars sångare jag har vissa likheter med. Iaf i avseendet dryckenskap, då karln drack som en fisk ett tag, typ två pavor JD per dag. Rock on!

2010-01-05 @ 20:33:00
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Camilla Ainerfors

Metallica

2010-01-05 @ 20:50:17
Postat av: Haggan

Metallica har gjort den

2010-01-05 @ 21:01:35
Postat av: erixon

gissar på METALLICA, (men d är förmodligen en cover av dom men ingen aning annars . . .)

2010-01-05 @ 21:24:28
Postat av: Ylva

Metallica

2010-01-05 @ 21:27:44
URL: http://Hagstedt.nu
Postat av: Westergren

Metallica är det som gjort låten....

2010-01-06 @ 00:54:06
Postat av: Ida

nice att jag vann =) Nu måste jag ju fortsätta!



Metallica!

2010-01-06 @ 10:50:11
URL: http://mira83.blogg.se/
Postat av: Therese

Kan det..kan det vara Metallica?

2010-01-06 @ 12:27:14
URL: http://killerlady.blogg.se/
Postat av: Haggan

Klart att det är en komplott mot dej. Du är ju lite elak mot TNE så nu kommer det tillbaka men bla dragkedjan o garaget som flyttas =)

2010-01-06 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0