Ropen skalla lådvin till alla

Misstänker att det så ni tänker när ni deltager i min lilla tävling en lördag som denna. Förra frågan var vilken grupp som gjort låten Chinese Arithmetic, och rätt svar på detta är Faith No More.

Tre stycken lämnade in rätt svar på detta och för att sära dessa åt tog jag flyget till Otepää och lät mina tre Hamstrar åka 15 km fristil. Efter en mycket jämn tävling avgjordes det hela på upploppet när TNE-hamstern drog ifrån fältet och spurtade sig till en vinst. Poängen går därmed till TNE och vi gratulerar honom givetvis för detta.

Dagens fråga lyder som följer: På vilket album hittar vi låten "Kiss of the rat" med Sator? Lämna ditt svar i en kommentar.

Tack för ditt deltagande.
/F

Kommentarer
Postat av: TNE

Kiss of the rat ligger på plattan Barbie-Q-Killers volym 1. Skivnamnet som sådant är även det ganska roligt, då det dels anknyter till dockan Barbie, men även han som i på spåret för några veckor sedan kallades 'onda dockan', Klaus Barbie, även känd som slaktaren från Lyon...

2010-01-16 @ 14:18:22
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Ida

Barbie-Q-Killers vol 1

2010-01-16 @ 14:19:20
URL: http://miraku.blogg.se/
Postat av: Haggan

Barbie har jag för mej den heter kan även vara Barbie-Q-Killers

2010-01-16 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0