over and out

Jag har gjort slut, med facebook iallafall, åtminstone temporärt. Det finns en anledning till detta också, men den kanske ni inte är intresserade av? Hur som helst fattade jag beslutet igår kväll, fick lite hjälp på traven också. Jag kommer att komma åter på fejjan efter min lilla flykt från samhällets normer och standarder. Hoppas ni klarar er utan mig på den portalen, ni har ju mig kvar här trots allt. Det kan bli så att tävlingen får hoppa över tisdagsomgången vecka 6, eftersom jag då befinner mig på hemlig ort.

Jag har varit duktig idag måste jag tillstå mig att säga om mig själv. Började redan igår kväll när jag monterade upp min nya king-size-säng, nej jag vill INTE ha DIG på besök i den. Idag var päronen här en sväng och vi tog ett varv i city här i Linköping Norra som staden egentligen borde heta. Jag köpte lakan, det är inte det mest förekommande scenariot i världen. Efter shoppingrundan åkte jag hem och städade lite, dammsugaren fick bevisa att den fungerar och så torkade jag lite golv. Nu lär jag inte göra om det förrän i mars om jag känner mig själv rätt.

Kvällen blir väl en vanlig lördagskväll i min ensamhet misstänker jag, men jag har valt min väg att gå i livet och får då också tackla konsekvenserna av mitt handlande.

/F

Kommentarer
Postat av: L

Fejjan har du ju varit borta från ett bra tag ju o det var ju mitt fel fick jag i ett mail

2010-01-23 @ 21:42:12
Postat av: Mio

Jag som vill sova i din säng :)

2010-01-24 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0