Satan, vad tiden springer

Blir ett sent inlägg ikväll. Precis hemkommen från match, mycket matchande nu dock. Tisdag, onsdag och lördag, men sedan är det semester och utlandssemester.

Förra frågan var vilket grupp som gjort låten Electricity. Bara Haggan svarade rätt, i och för sig var det bara TNE som svarade fel. OMD var rätt svar och Haggan får dessutom 2 poäng för vinsten tack vare jackpoten.

Dagens fråga är vilken grupp har gjort låten: Archetype? För övrig anser jag att för övrigt är en för övrigt alldeles för lite använd fras. /F

Kommentarer
Postat av: Haggan

Tackar för poängen men du behöver inte räkna mina poäng ju tycker bara det är kul o se om jag klarar av dina frågor.

Tror att kvällens svar är Fear Factory

2010-02-02 @ 22:48:08
Postat av: TNE

Jag gissar hårt på Fear Factory...

2010-02-02 @ 22:54:13
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0