Kort uppdatering om litet liv

Ja så är det väl på något sätt, att det händer inte sådär fruktansvärt mycket i mitt liv. Jag jobbar, åker hem, sätter mig i soffan, äter, går och lägger mig. Beslutet att flytta till Linköping Norra kanske inte var mitt livs bästa, men jag får stå mitt kast och bita ihop. Jag flyttade ju faktiskt för min tränings skull. Annars klurar jag lite på hur jag ska designa och lägga upp tävlingen Mr Motljus 2010, inte för att jag är ensam om detta, men ändå. TNE den gamla pederasten och jag är två deltagare, men en tredje är att föredra. Någon som har ett förslag på ytterliggare en kandidat?

Måste bara skriva att jag tycker synd om Marion Rolland, vem är det undrar ni, jo det är en tjej som gjorde historiens kortaste störtloppsåk. Fyra sekunder stod hon upp innan hon föll och skadade korsbandet. TV-kommentatorn hade en skön fundering när hon låg bredvid banan: "det är inte läge att gå fram till henne och säga, du det är os om 4 år igen." Det hade varit lite väl hårt faktiskt, men som kommentar på sidan är den rätt okej.


För övrigt anser jag att jag borde ta tag i något som jag funderar på.
/F

Kommentarer
Postat av: TNE

Köra finska rycket, både för Marion Rolland och lill-fredwurst.

2010-02-18 @ 22:28:43
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Stina

Jag skulle bli en bra deltagare i tävlingen

2010-02-19 @ 22:19:29
URL: http://metrobloggen.se/EnegrenS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0