Hem till byn...

Ska jag fly för en period av en vecka, päronen försvinner utomlands och undertecknad ska se till att husets överhuvud för mat. Givetvis är det Fjant jag skriver om, päronens katt. Jag kan med andra se framåt en vecka av mornar där man inte får ha osten i fred, en vecka av ett jamande tjat som inte slutar förrän man snällt följer med kattskrället till matskålen. Kan bli en bra vecka med en del skratt åt denna tokiga varelse som är namngiven "Katten", men som av mig kallas för fjant.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Samla lite nya krafter oxa kanske =) En katt kan få en tillmycket ny energi =)

2010-04-29 @ 22:33:53
Postat av: TNE

in stiger boris i skjorta och hjälm, skjorta och hjälm och ingenting mer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0