Ännu en helg till ända.

Sitter med den positiva känslan av att det snart är måndag och att jag då får ge mig av till arbetet igen. Ska bli så skoj när klockan ringer imorgon, eller inte. Som tur är har jag ett bra jobb som underlättar uppstigningen. Helgen har varit fullspäckad, tvättstugan i fredags! Jippie vad skoj det är att tvätta. Lördagen rivstartade med en fotbollsmatch där vi mötte Svärtinge! Tyvärr fick vi bara med oss 1 poäng efter ett 3-3-resultat, min egen insats var väl okej men inte mer. Efter matchen fick jag mat hos min mor och sedan for vi upp och hälsade på min lilla morfar som fyller 85 år imorgon. Trevligt tillställning och fick träffa lite släktingar och äta god mat. Innan jag for upp råkade jag hamna inne på en affär och handla lite kläder.

Idag har jag varit i Motala och blåst lite pipa. Gick väl hyfsat bra för mig, men ingen toppinsats där heller. Helgen kan väl kallas för medioker helt enkelt. På vägen hem stannade jag hos en vän och hälsade på. Förlåt att jag väckte dig, men jag tror du mår bra av lite sällskap just nu.

Nu är det TV och sedan sängen.
/F

Kommentarer
Postat av: Haggan

Du borde ha dömt hos oss för killen som var hos oss måste ha fikat med segeltorp i sista pausen för han dömde helt 3:de i deras favör

2009-09-13 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0