Lördagsgodis

Det är vad jag leverar denna lördag, som meteorolgiskt kan beskrivas som molnig och förbannat jävla blåsig. Länge sedan jag presenterade något här och nu är det väl dags att förgylla er vardag med en update om mitt liv, min vardag och annat ointressant.

Landade i Sverige i söndags igen efter en långhelg i London, sjukt trevlig stad det där vilken jag ämnar besöka snart igen. Mike och jag ska definitivt dit och se på fotboll om hans kära fru ger honom permission. Gjorde som bekant en del klassiska turistgrejor, kollade vaxkabinettet och käkade fish & chips bland annat. I måndags sedan så bestämde jag mig för att börja pendla kollektivt istället för med bil, nej det har inget med miljötänk att göra utan rent ekonomiskt. Så TNE och jag for ner till resecentrum för att köpa ett periodkort. När vi sedan skulle åka därifrån så hände en liten tråkig sak. När jag backade ut från min parkeringsruta kommer det en taxibil i för hög fart, för en parkerings plats, och dundrar in i min bil som flyttar sig två meter i sidled. Bilen blev skev, och kommer skrotas, min rygg gick käpprätt åt helvete och jag får börja om min träning från början igen. Dessutom blir det mitt fel och min försäkring drabbas, men jag får en ny bil på försäkringen och slipper åka runt med SSK på reg-plåten.

Hur som helst så lever jag ju, vilket för betecknas som positivt. Nu ska jag flumma vidare i livet och njuta av den förbannade vindiga dagen!!

puss i ljumsken
/F

Kommentarer
Postat av: Stina

Nej nu är det väl dags att uppdatera lite igen va?

2009-05-16 @ 18:25:27
URL: http://hockeytalk.blogg.se/fhcstina
Postat av: Sanne - bloggdesigner utförsäljning

Hej!

Just nu REAR jag ut några bloggdesigner till otroligt bra priser! Välkommen att fynda :)

2009-05-19 @ 12:25:13
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Amandha

Vad är det för fel på SSK då????????;)

2009-05-19 @ 22:17:35
URL: http://amandhadahl.blogg.se/
Postat av: Amandha

Tycker du borde skriva lite här snart!!:)

2009-05-26 @ 19:26:43
URL: http://amandhadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0