Utmaning

Carro slagskott har utmanat mig på nedanstående
http://norrpan85.blogspot.com/

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Fredrik, men man fick ju inte svara sitt namn, är jag underkänd då?
2. Ett ord på 4 bokstäver? Fusk
3. Flicknamn? Fredrika
4. Pojknamn? Felix
5. Yrke? Fastighetstekniker
6. Färg? Färglös
7. Klädesplagg? Foppatofflor
8. Mat? Fläsk
9. Sak i badrummet? Flottör (Sitter i toastolen)
10. Plats/stad? Finspång ;)
11. Orsak att vara sen? Försening (Såklart)
12. Något man skriker? F***A
13. Film? Firman
14. Något man dricker? Fläderbrännvin
15. Band? Foo Fighters
16. Djur? Fisk
17. Gatunamn? Finsterwaldevägen (Den finns)
18. Bil? Formel 1?
19. Sång? Fan, Fan, Fan
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Fotboll

Jag väljer att utmana följande: Figge, TNE, Ylva, Hanna M, Terror-Tess samt Tjejen som gjorts berömd som Foul-Ida

Lycka till
/Fredrik

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är en ordentlig flicka som antagit utmaningen.. är dock fortfarande bitter över att jag inte fick skriva samlag som aktivitet med mer än en deltagare.. Jag borde hetat Solbritt..

2009-03-05 @ 23:19:19
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0