Idag har jag tagit mitt samhällsekonomiska ansvar, har du?

Jag har idag spenderat pengar och på så sätt säkrat inkomsten för en större hemelektronikfirma, och förhoppningsvis jobben åt deras anställda. Åtminstone delvis iallafall, men ändå. Jag har länge suktat efter att köpa en kamera och tog mig idag i kragen och gjorde så, jag var sur när jag var i london på att jag inte hade en kamera. Sedan köpte jag mig en iPod också, en Nano på 8 Gigabyte, så nu kan jag lyssna på musik ståndaktigt på bussen till jobbet. Med mig på min lilla roadtrip hade jag TNE, denna lagom molokna 08:a som till trots är en trevlig prick. Resten av dagen gick åt til att installera och lära sig program och funktioner. Sedan hade jag visst lite tvättstuga också och så hojtade Proppen till varpå vi promenerade, tog en glass och pratade om livets väsentligheter (läs ishockey).

På tisdag lämnar jag Sverige för en tid av en vecka, då ska jag bosätta mig nere på Mallorca och njuta av en och annan kall öl och bränna mig i solen. Ska även terrorisera mitt sällskap med att fotografera dem med min nya kamera! Japp mister paparazzi-öhman ska göra all han kan för att tråka mina vänner! Ska även försöka blogga lite ifrån solen så håll koll här inne för eventuella bilder och storys från resan.

Nu ska jag försöka njuta av en söndag och att jag är ledig imorgon!!

Puss på er vännerna!
/F

Kommentarer
Postat av: T.Holm

Ha det gött på Mallis!T.H

2009-06-22 @ 08:39:13
Postat av: TNE

Första saken först (skitkass översättning på first things first): du är en dörrknopp. jag vill också ha riktig semester med bad'n'shit. nu tänkte jag bara trakassera din blogg lite eftersom jag är sliten och inte har något riktigt att göra.

2009-06-24 @ 00:30:49
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Amandha

Jag ser fram emot bilder!!!!:)

2009-06-24 @ 02:07:10
URL: http://amandhadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0