En lång varm promenad på en solig ö

Sitter och skriver detta inlägg på Restaurang No:1 i Palmanova, deras ägare är snäll nog att låna ut sitt internet till mig så jag kan hålla er uppdaterade om vad som sker hos mig. Idag har jag hållt mig borta från stranden och istället gett mig ut på en lång promenad. Min lilla tur tog mig till Portals Nous beläget cirka 4 kilometer från Palma Nova, min målsättning var att ta mig upp i bergen och därifrån knäppa lite kort över byn där vi bor. Tyvärr var det värre att ta sig upp i bergen än vad det är att ta sig in till Buckingham Palace iförd groddräkt och uzi, varpå promenaden gick längs med havet istället. Till slut hittade jag lite "high ground" och kunde få mig lite vyer att hänföras av.

Bilden längst är en av de jag fick med mig idag, kommer slänga in dem på facebook och bilddagboken vartefter så ni kan se alla korten, men det får vänta tills hemkomsten.

Just nu ska jag fortsätta njuta av min öl, och slösurfa lite innan det blir mat.

Puss på er
/F


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det ser helt kalas ut! Verkar som att livet leker.. =)

2009-06-30 @ 13:37:32
Postat av: Haggan

Ser kanon ut ju =) synd bara att vi har lika bra väder här som hos er =)

2009-07-01 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0