Denna dagen ett liv

Jag har inte motivation till att skriva ett långt jobbigt inlägg som får dig att spy, inte idag iallafall. Har hjälpt Mike och Sara i huset under helgen, vilket gick bra! Efter mycket slit, svordomar och skratt fick vi faktiskt till något som liknade ett tak och dessutom lite väggar.

I söndags tog jag en promenad längs stångån med "Proppen", vilket också renderade i en glass på slussencafét. Skönt att röra sig dock, söndagar är ju inte världens roligaste dagar såhär på sommaren. Hoppas vintern är här snart så man får ge sig hän till lite ishockey igen.

Började träna rejält igen denna vecka också, bara att hålla tummarna för att ryggen håller nu. Frågan är om den inte måste hålla för att det inte ska vara slut på karriären? Måste försöka springa lite också så jag kan knäcka Amandha i spåret också, jag ska lura med dig och Chrille och springa ifrån er! Antar du utmaningen?

Ska snart åka till Mallis också, en veckas semester i solen, ska bli skönt att komma bort litegrann!
Nu är det väl läge att sova lite igen va?

godnatt på er mina kära undersåtar
/F

Kommentarer
Postat av: Amandha

Klart som fan jag antar utmaningen!!=) Haha.. jag är sjuk nu (bara lite förkyld) men när jag blir frisk då jäklar! Powder up är ett pulver som går håret VOLYM!! Mest för längre hår.. ;) Haha.. allt bra annars då??:)

2009-06-03 @ 22:12:27
URL: http://amandhadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0