Be yourself

Det tycker jag är en alldeles utmärkt uppmaning i dagens samhälle, det är alldeles för många som rättar in sig i ledet och inte vågar bryta mot de normer som samhället sätter upp. Jag tycker vi måste bryta mot dessa och detta nu. Inte nog med att det är en bra uppmaning, det är en sjukt bra låt dessutom. Nu vill jag på fråga A veta vilken grupp som har gjort den här låten jag tänker på. På fråga B så vill jag veta, eller vänta nu. Det finns ingen jävla fråga B svara på fråga A, gör det nu eller brinn för evigt i en cementugn gjord av spånskivor.

Sedan jag skrev något här senast har jag inte gjort sådär fruktansvärt mycket, av värde, men jag tänker tråka ut er med det i alla fall. Jag har sökt lite jobb faktiskt, realist som jag är inser jag väl att jag inte kommer få något av dessa jobb, men vad fan söker man inte får man dem inte heller. Var hemma hos Mike i onsdags och kollade på fotboll, Sverige gör en bra match tycker jag. Shaaban visar dock att han blir en bra förstärkning hos söder-pundarna, BRA Rami mer sånt i Allsvenskan så spelar vraken i superettan nästa säsong.

Idag ska jag på begravning, igen, var ju på en för två veckor sedan. Min mors faster ska begravas. Ikväll ska jag ligga på soffan och slöa och ta det lugnt, ska nämligen flytta hem till mina föräldrar imorgon. Ska praktisera litegrann hos mentorn, gissa om hon ska få ett rent helvete? Kommer bo hos päronen i veckorna, orka pendla. På söndag är det premiär i Allsvenskan, uppe på södra läktaren på Idrottsparken ska vi sjunga våra hjältar till seger.
Nu ska jag nog skutta in i duschen innan det är dags att klä sig i skjorta och kostym, men vi hörs mina älskade vänner.

Nej jag ska ju självklart förkunna veckans lottning för er. Då mina sköldpaddor fortfarande är slitna efter långloppet tidigare i veckan fick jag tänka om, men det är såklart inga bekymmer för en så vederhäftig man som mig. Jag fick helt enkelt kontakta min vän i Rågsved som kunde hjälpa mig. Vi fick dock begå en brottslig handling och bryta oss in på ett Zoo i Dominikanska republiken där det enligt uppgift skulle finnas tre exemplar av den sällsynta Undu-älgen. Våra underrättelser var helt korrekta och dessa tre Undu-älgar fick nu springa en sträcka om 5 kilometer med hinder på vägen. Det blev en rafflande strid mellan de tre och ingen verkade vilja släppa taget lika lite som någon verkade kunna dra ifrån i täten. Det hela slutade med praktfiaskot att alla tre delade på segern, vilket inte var så lustigt, för vid en närmare kontroll visade det sig att det tre undu-älgarna inte bara var syskon, de var dessutom siamesiska trillingar och satt fast i varandra. Det hela spektaklet slutade med att vi fick be en urinvånare på ön att dra lotter ur en hatt. Detta slutade med seger för Mentorn, vilket kan ses som en tröst för henne innan jag nu ska ut och jävlas med henne i fem veckor. Mentorn klev därför upp på 5 poäng och ensam ledning i tabellen. Gratulationer till henne samtidigt som jag vill tacka Carro och Ylva för erat deltagande.

Nu gott folk ska jag klä av mig naken och hoppa in i duschen, det blev en hemsk bild på näthinnan nu va?

Ha en bra fredag
/Freddie

Kommentarer
Postat av: Ylva

Audioslave!! FÖr bövelen.

Gött att flytta hem till Fimpan en stund. :) Var blir praktiken?

2008-03-28 @ 11:21:58
URL: http://www.grusifer.wordpress.com
Postat av: anton

andreas pihl

2008-04-01 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0