Swastika eyes

Snacka om sjuk organisation motorsporten har, en kille som haft en "nazisexorgie" med ett par prostituerade får sitta kvar som ordförande i det internationella motorsportförbundet. Vilka jävla puckon röstar för att ha kvar en sådan man på sin högsta post. Har man inte bättre förstånd än så borde man sitta inspärrad. Inte för att man blir förvånad dock, karlns farsa kände tydligen Hitler personligen. Bland de äldre lever nazi-sympatierna kvar kanske? De, som upplevt skiten, borde ju ha förstått något om några. Läs artikeln här.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motorsport/article2603635.ab

Tack till TNE som föreslog en bra titel till dagens inlägg. Tyvärr får vi inte se han bidraga i tävlingen om denna titel. Möjligtvis kanske han kan ge oss lite skön information om artisten och låten dock?


Igår var jag först på en föreläsning om A/V-didaktik, sedan åkte jag till Linköpings flygplats och besökte en arbetsgivare. Varför besökte jag den då funderar någon kanske, jo jag var nämligen på intervju med dem för en eventuell anställning som fastighetstekniker. Verkade som ett riktigt bra jobb, schysst arbetsgivare och allt sådant. De lovade att höra av sig igen innan midsommar. Det är bara att hålla tummarna, vore trevligt att tjäna lite pengar igen och kunna leva ut. Efter det dömde jag fotboll, tre matcher på två dagar känns i kroppen kan jag upplysa om för er som aldrig lämnat soffan. Ska döma idag igen, men det är väl bara att bita ihop och köra. Jag får väl vila imorgon som det ser ut nu.


Idag har vi suttit med en uppsats vi ska opponera på, blir spännande på torsdag. Imorgon ska jag träffa en sjuk gymnast (sjukgymnast) som ska kolla lite på min kropp. Jag tror jag behöver stärka upp vissa muskler för att få balans i kroppen. Se vad han säger dock, han kanske dömer ut mig helt.

Gårdagens titel var ...som eld, vilket är en låt av Imperiet. Hela fem underbara människor kunde detta och tvingade mig att lotta fram en vinnare. Denna vinnare blev Terror-Tess som med detta klev upp på 6 poäng i tabellen. Grattis till dig gumman.

Nu ska jag fylla på vätskeförrådet så jag orkar med kvällens uppdrag.
Ha en bra natt mina vänner
/Freddie


Kommentarer
Postat av: isabelle

Det där är Primal Scream från plattan XTRMNTR. Bästa remixen är för övrigt Chemical Brothers-remixen. Fasen vad bra den är.

2008-06-03 @ 17:14:37
Postat av: TNE

Nu ska jag orera kring Primal Screams låt Swastika Eyes, som ligger i två versioner på albumet XTRMNTR. Den finns remixad av både Chemical Brothers och Jagz Kooner. Låten är, tillsammans med en annan Primal Scream-låt (Miss Lucifer, skivan Evil Heat) med i topprullen the Football Factory, om frimaväsendet i Londons fotbollsvärld. Primal Scream är för övrigt ett gäng sköna skotska boys som började spela redan 1982, och fortfarande håller på. Nio plattor har de hunnit med att släppa, med smaker från indie rock till acid house.

2008-06-03 @ 18:41:06
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: anton "väggen" wall

Primal Scream

2008-06-03 @ 19:22:21
Postat av: johan,karlskrona

att klä ut sig till nazist är inte att vara nazist.

och eftersom det hela skett under sadomasochistiska former är det mer troligt att han är mot nazism, -de elaka nazisterna straffar och förödmjukar honom. om det inte finns någon officiell policy om att inte besöka prostituerade så har han inte gjort något fel

2008-06-03 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0