Infected

Infekterat skulle jag vilja kalla det att Janne Karlsson fått agera som assisterande tränare i Tre kronor. Ni kanske undrar varför och jag ska ge er min syn på saken. Det är ett faktum att Janne Karlsson varit onykter och riktat hotelser mot en ordningsvakt, något Karlsson också blivit fälld för i domstol och ursäktad sig för och ångrat. Det är också ett faktum att han är en kunnig ishockeytränare, det säger jag inte emot någon dag på året, men med tanke på den fällande dom han fått över sig borde han inte fått representera Tre kronor. Grabbarna Huselius, Tallinder och Lilja fick minsann inte representera landslaget trots att de friats från misstankar om brott. Svenska Ishockeyförbundet bör tänka över sina policies litegrann och införa den för alla parter, jämlikhet borde väl gälla även i Englunds rike? Karlsson säger dock till aftonbladet att han är färdig med landslaget, följ länken nedanför. Hoppas att Huselius kan komma tillbaka dit istället, han behövs där.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article2606756.ab
Ska bli kul att se hur många som blir förargade på mig för det här nu, alltid kul att testa lite gränser.

På tal om infektioner så var jag hos en sjukgymnast idag, snygg övergång va? Han trodde inte att jag hade en infektion i kroppen, men väl en inflammation i höftpartiet (Det här måste vara årets snyggaste koppling). Får en remiss till läkare för provtagningar och grejor, men ska fortsätta träna med det jag kan träna, utan smärta. Han klämde tag i midjan på mig och sa åt mig att göra "situps" och det var nära att jag skrek av smärta, trots att jag är en jävligt tålig och tuff kille. Får helt enkelt avvakta läkarens kallelse och se hur mycket jag klarar att köra under tiden, men jag har inte tid med några större problem.

Skulle ha dömt igår, åkte ut till Malmslätt och hälsade på ledare och kolla in planen. Bytte om, gick ut och värmde upp i cirka 25 minuter, inklusive stretching och sådant som tydligen är bra för min kropp. Sedan gick jag in och skulle byta om till matchdress, klockan var runt 18.40 när jag gick in och matchstart var 19.00. Klockan hade hunnit bli tio i sju (18.50) när ledaren kommer och säger att det hade blivit dubbelbokning och att det hade kommit ytterliggare en domare till idrottsplatsen. Efter en snabb check med tillsättarna kom vi fram till att det blivit fel och att en skulle åka hem. Jag fick frågan om det var okej för mig att få ledigt, vilket det var så jag åkte. Känns rätt seriöst av en domare att komma till "arenan" en kvart innan match dock. Inte rätt mot lagen direkt. Nu kanske jag trampade någon på tårna, men vad fan infekterade relationer faller väl in under rubriken infected det med va? (Ständigt dessa erotiskt vackra kopplingar.)

Förra titeln som var Swastika eyes är en låt signerad Primal Scream, detta visste tre av de som lämnat kommentarer. En av dessa var TNE som dock inte fick vara med då det var han som ledde in mig på den titeln. TNE lämnade dock efter sig en fin kommentar med lite fakta om låten och gruppen i sig, sådant uppskattas och tackas det för. Av de två som lämnade svar som var giltiga, lottades det. Denna gång blev det en heads-up mellan mina chinchillor, dessa fick duellera med skarpladdade automatkarbiner. Chinchillan Anton var den som var snabbast i vändningen och pepprade Isabelle med ett helt magasin. Därmed avgick Anton som segrare i dagens etapp. Anton slafsar därmed upp sig på 9 poäng i tabellen och en ensam ledning. Vi gratulerar lilla Anton för den segern.

Välkommen att gissa på dagens titel och ni, ha en bra dag.
/Freddie

Kommentarer
Postat av: TNE

idag är jag lat och orkar inte raljera om musik, så jag antar helt frankt att det är Bad Religions Infected som åsyftas med titeln idag. Ligger på skivan Stranger than Fiction, som förövrigt är namnet på en bra film med Will Farrel i huvudrollen som kom för nått år sen.

2008-06-04 @ 15:39:54
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Ida

jag kör en vild gissning på Demon Hunter.. Känns egentligen inte som din stil, men man måste ju våga chansa! =)

2008-06-04 @ 16:55:51
URL: http://mira83.blogg.se/
Postat av: anton

bad religion....å heja janne k!

2008-06-04 @ 23:49:55
Postat av: Taraldalvilde

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-09-21 @ 12:32:55
URL: http://taraldalvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0