What if you were right the first time?

Så kan man kanske tänka sig att fråga sig själv ibland. Jag börjar tänka så när det gäller mina yrkesval, men jag känner mig inspirerad och sugen på mitt nya jobb. Det ska bli kul att få prova på fastighetssidan igen. Lovade TNE att skriva igår, men jag fick jobba istället. Var hemma efter 23 någon gång, skönt med jobb en söndag.

Har inte gjort något skoj alls sedan senast, jobbar enbart och sedan sitter jag och torrglor. Kan inte ens träna på grund av min rygg. Börjar misströst nu, men hoppas den ska vara hel till säsongsstarten

Tidigare nämnda TNE vann röstningen idag, detta sedan han var en av tre som visste att låten Damn deal done är skriven av Entombed. TNE kliver med denna vinst upp på 9 poäng och delad ledning tillsammans med Anton och Mentorn.

Allt detta jobbande tar på krafterna och ni får snällt nöja er med detta för idag.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: TNE

Det blir ett o-orerande svar idag, nämligen Arctic Monkeys är det som gjort låten. Smaklig

2008-07-22 @ 00:07:30
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Carro

What if you were right the first time? är en låt med underbara Arctic Monkey, vet jag :)

2008-07-22 @ 17:04:06
URL: http://nilorac.blogspot.com
Postat av: Ylva

I would have to say Arctic Monkeys.



Men du, vad är fel med ryggen? :/ Låter inget vidare.

2008-07-27 @ 22:47:02
URL: http://grusifer.wordpress.com
Postat av: isabelle

Arctic Monkeys ju. kommer inte ihåg om det är första eller andra skivan. trivia är överskattat idag.

2008-07-28 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0