Damn deal done

Jag har en sak att berätta för er mina trogna läsare, jag har tackat ja till jobbet jag blev erbjuden. Tack för alla era kommentarer och tips i ämnet. Det var inte ett lätt val, men i slutändan vägde det hela över, jag fick ett alldeles för bra anbud för att tacka nej.

Sedan har jag drabbats av århundradets I-landsproblem, både internetmodemet och routern slutade fungera och det ställde mig utan internet hela arbetsveckan som gått. Känn på den. Har jobbat sex dagar denna veckan, mo money, mo money.

Förra titeln var Vägskäl och det mina vänner är en låt av Jumper, ja det gamla mesiga popbandet Jumper. Detta hade fyra stycken lyckats lista ut och lämnat som svar. I vanlig ordning lottades det och det blev en dramatisk lottning där morsans katt fick dra sticka. Det är inte lätt utan tummar ska ni veta. Vinsten gick till Ylva som med detta kliver upp på 7 antal poäng och tar en ensam fjärdeplats i tabellen. Grattis till dig tjejen.

Nu tänker jag inte ta upp mer av er tid för den här gången.
Puss på er och glöm inte tävlingen.
/Avhopparen

Kommentarer
Postat av: TNE

Damn deal done är en låt av gamla goa Entombed, från plattan To ride shoot straight & speak från -97. Jag har även för mig att gamla filmräven Oskar Sävström var involverad i Entombed för en jävla tid sen, rätta mig gärna om jag har fel.

2008-07-12 @ 19:32:19
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Ylva

Entomed.

Good for you med jobbet. Ångrar du dig kan du alltid gå tillbaka till plugget. Hade du inte tagit jobbet hade du aldrig vetat.

2008-07-13 @ 21:55:04
URL: http://grusifer.wordpress.com
Postat av: anton wall

entombed

2008-07-19 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0