I don't sleep well

Skulle man kanske kunna säga, inte för att det är en bra ursäkt till bristen på blogginlägg på sistone. Däremot är det ett resultat, ni som läser lägger en press på mig så att jag när jag inte skriver på ett tag mår dåligt och känner att jag sviker er som vill läsa den dynga jag sprider. När vi ändå är inne på ämnet press kan det vara dags att ta upp vinnaren i förra inläggets vinnare som blev min åldriga vän PB&J som med denna etappseger klev upp på 2 poäng i tabellen och en femteplats som hon delar med sex stycken andra deltagare. På tal om sex så har jag fått sex, gissningar till förra inlägget vill säga innan mina äldre och frustrerade läsare börjar tänka på annat.

Sedan sist har jag skött mina studier, suttit och pluggat som en galning och skrivit en omtenta. Jag tror tentan gick bra och jag hoppas det i alla fall. Vore skönt att bli av med lite rester så jag kan klampa vidare. Efter tentan i lördags förmiddag for jag till Norrköping och kollade på kent som höll konsert i Himmelstalundshallen. Det var väl en konsert som var sådär får jag säga. kent är alltid kent, men det blev lite för många låtar de borde skalat av lite och hållt en högre nivå rakt igenom. Hur som helst var det klart värt pengarna i alla fall.

Denna veckan ska vi grupparbeta litegrann, vi får väl se hur det går. Hoppas kunna sprida lite mer bloggning till er under veckan, kanske även få loss Marcuseevs nästkommande äventyr. Nu ska jag ut och vårvärmen och promenera med Kolbäck.

Ha det bra fansen
/Fredrik


Kommentarer
Postat av: PB&J

Jahapp, kastar till med två i en - fast det kan väl inte räknas som fusk eftersom det faktiskt är en och samma egentligen kanske... Hmm, blev lika logiskt som alltid... säger nog bara det jag kom hit för egentligen... Hello Saferide eller Säkert! är det allt

2008-02-18 @ 21:24:46
Postat av: Lena

hello saferide...

2008-02-18 @ 22:17:31
Postat av: Carro

Hello Saferide!

2008-02-18 @ 22:49:49
URL: http://nilorac.blogspot.com
Postat av: Ylva

Kul att hitta din blogg!
Jag vill gärna läsa "den dynga du sprider". :D
Allt bra annars?

2008-02-19 @ 08:56:56
URL: http://www.grusifer.wordpress.com
Postat av: Ida

Åh, först!!

Min kompetenta gissning blir Hello Saferide!

2008-02-19 @ 18:00:02
URL: http://mira83.blogg.se
Postat av: anton

the perishers

2008-02-19 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0