Here I go again

Det är ju så fruktansvärt tråkigt att ligga hemma och se på TV en hel jävla dag. Vaknade imorse och mådde inte bra vilket har föranlett detta stillasittande idag. Suck, fy och blä säger vi om detta. Skulle haft match ikväll, men den fick jag snällt lämna ifrån mig.


Igår var jag på massage, jag gick till Louise Massage i Norrköping! En bra massös som jag helt klart vill rekommendera er mina kära läsare! Hon har ett bra pris dessutom, så det är inget att tveka på! Säg till mig om ni vill ha numret så får ni det!


Förra titeln var As I die vilket är en låt signerad Paradise Lost. Detta hade två stycken av mina läsare lyckats lista ut. Caroline D som är en ny bekantskap inom Fredwurstgenren, som jag döpt detta projekt till, tillsammans med TNE var de som lyckades svara detta.


Lottning var alltså det som komma skulle och vilken lottning det blev. Jag bestämde mig helt enkelt för att mina koalabjörnar, Jens och Jenny, skulle få avgöra detta genom att leka arga leken med varandra. För er som inte vet det så ler inte koalabjörnar alldeles för mycket, vilket kom att försvåra det hela. Efter fem timmars buttra miner bestämde jag mig helt enkelt för att börja dra göteborgsvitsar för dem. Nu är ju inte göteborgshumorn den bästa som står att finna så först tre timmar senare lyckades jag få Jens att dra på smilbanden vilket alltså gav Jenny seger i arga leken. Detta medförde såklart att Caroline D vann sin första lottning i leken och kan känna stolt över att ha lite nybörjartur.

Caroline som förövrig bloggar själv på http://norrpan85.blogspot.com/ vinner alltså sin första poäng i tabellen Grattis till dig. Vill du också få lite ära och mycket liten berömmelse? Gissa då på vilken artist som gjort en låt med samma titel som detta inlägg. Gissar du rätt och har tur kan du mycket väl få komma att stå med här som vinnare av etappen!

Ha en bra dag nu
/F


Kommentarer
Postat av: TNE

Jag chansar helt blint på Whitesnake, det gamla pudelrocksbandet. Det är dock bara en känsla jag har, kan vara för att jag är less på nykterhetsrörelsen.

2008-12-17 @ 16:39:17
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Caroline D

Uj vad glad jag blev nu! Får tacka Jenny så mycket för hjälpen till vinsten, kul att du lyckades se butter ut så länge!

Här skulle jag vilja säga E-Type, det är det första jag tänker på i alla fall. Sen tror jag väl att det finns "ett par" låtar till med samma titel, men de tycker jag att vi bortser ifrån! För övrigt börjar en personlig favorit med just de orden, The lover after me med Savage Garden. "Here I go again, I promised myself I wouldn't think of you today..." Klart värd både en och två lyssningar!

2008-12-20 @ 01:22:01
URL: http://norrpan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0