Aldrig nånsin komma ner

Så är det nog faktiskt, jag kommer aldrig nånsin komma ner till den nivå där jag viker mig för vad omvärlden tycker att jag SKA tycka. Förstår inte varför man inte kan får anse en sak utan att folk ska idiotförklara. Tolera min åsikt, jag tolererar eran liksom.

Annars går mina tankar just nu till Ida, du vet att jag tänker på dig tjejen. Finns ständigt till hands om du vill prata!

Senaste titel var "Here I go again". Till detta inkom två gissningar, en av dessa var tyvärr fel. Caroline lyckades inte följa upp sin debutseger utan vinsten går helt enkelt till TNE, som med detta seglar upp på 15 poäng i tabellen. Detta är nog vinstrycket mina vänner. Det gäller att ni försöker ge er på att gissa och hoppas nu på slutet om påsen-i-lådan skall bli er.

Grattis till TNE

Hoppas ni har en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: TNE

Fuck komma ner. Det är uppåt som gäller, det vet du.



Dock får du gärna ta något svårare än Thåström som titel, Aldrig Nånsin Komma Ner är en fantastisk låt som ligger på plattan Mannen som blev en gris, en av Thåströms mörkaste, innan han gick in i sig själv och sjöng om sin barndoms Högdalen. Om någon har något inspelat med hans tidigaste band Urin får ni gärna göra mig uppmärksam på detta.

2008-12-27 @ 01:51:51
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Therese

Ah Thåström! :P

2008-12-27 @ 12:14:45
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0