New beginnings

Så kan man säga att det är idag mina kära supporters. Idag började mitt nya liv som anställd drifttekniker. Blev mycket positivt bemött av mina jobbarkompisar och tror nog att jag kommer stortrivas där. Tjäna pengar är inte tråkigt det heller, kan man göra det och trivas är det dumt att klaga tror jag bestämt.

Det är nästan på två veckor sedan jag skrev senast, har inte motiverat under min ledighetsperiod. Efter diverse påtryckningar från tävlingssugna vänner har jag bestämt mig för att producera lite. Var på Kurs i helgen i Västerås, trevlig stad och en kanonkurs signerad Svenska Ishockeyförbundet. Kom hem riktigt nöjd och med en hel del kött på benen. Ska på kurs i helgen igen, hoppas det blir lika bra denna helg.

Har i övrigt inte gjort så värst mycket under ledigheten, sett lite på OS och slappat. Ryggen bråkar fortfarande, men jag fick lite ljus i tunneln i fredags. Var hos en massör som är övertygad om att hon kan få ordning på min kropp. Hoppas hon har rätt för jag orkar inte med det här länge till.

Senaste titeln var White trash det är en låt framförd av Southern Culture On The Skids. Låten ligger med som spår nummer tio på soundtracket till filmen Beavis And Butthead Do America. Detta var det dock ingen av er läsare som visste, vilket medför att dagens titel är värd dubbla poäng.

Nu ska jag återgå till min slapparstund i soffan innan det är dags att sova. Måste ju orka upp till arbetet imorgon.
Lycka till med gissandet av dagens titel.
/Freddie

Kommentarer
Postat av: TNE

Jag chansar blindt in på Judas Priest, och i så fall ligger låten på plattan Nostradamus från 2008.



Som trivia kan jag tillägga att jag såg Judas i somras i Danmark, en hyfsat teatrisk show må jag säga, med bland annat en motorcykel på scen.

2008-08-18 @ 21:58:18
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0