God says no

Börjar tröttna på det här nu, okej att jag har varit slö på att skriva ett tag nu, men det måste ju gissas rätt också. Förra titeln var "New beginnings" och den låten jag syftade är framförd av Faith no more. Just det, de gamla hjältarna. Ingen gissade rätt på detta, även om det bara var en enda som försökte. Dagens titel är således värd 3 poäng i tabellen, come on and take your chance. Läs inte bloggen och låt bli att gissa, din gissning kanske inte blir guld värd, men väl vin.


Sedan sist har jag jobbat, börjar inse att det är ett schysst jobb alltså. Kommer nog trivas riktigt bra där. Ska börja jobba ensam nästa vecka och köra på riktigt då. Idag fick jag dessutom leka inbrottstjuv, min vän hade lånat ut sina lägenhetsnycklar till en vän och åkt på semester. Han bad vännen att slänga in nycklarna i brevinkastet när de var klara med dem. Tyvärr hade ju inte hans fru med sig sina nycklar på semestern, varpå samtliga lägenhetsnycklar låg inne i den låsta lägenheten. Nu är jag ju inte bara snygg utan jag är dessutom snuskigt fyndig också, så jag fick upp nycklarna från polarens golv och kunde lämna dem till honom.

Imorgon åker jag till Halmstad på kurs, jag och "Nisse-chips" ska åka Clio dit. Det blir nog en rolig resa, på söndag är det Halmstad - Djurgården som vi ska stanna och se på.

Nu tycker jag att du ska gissa på vilken grupp som gjort låten med titeln "God says no", lämna svaret i en kommentar och deltag i min tävling.

Ha en bra dag
/Freddie


Kommentarer
Postat av: Ylva

Monster Magnet.

Ge mig tre fina poäng nu! ;) :p

2008-08-21 @ 19:03:47
URL: http://hagstedt.nu
Postat av: TNE

haha, Monster Magnet! nu vill jag ha poäng!

2008-08-21 @ 19:52:14
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Linda

Linda gissar på Monster Magnet.

2008-08-25 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0