Sent en lördagskväll

Ledsen att jag inte skrev igår, men det blev en sen lördagskväll och jag var hemma alldeles för sent för att orka sätta mig och blogga ut mina tankar just då. Nu däremot orkar jag däremot skriva lite och tänker så göra. Gårdagskvällen spenderades hos Stoffe, vi drack lite öl, lyssnade på musik och hade trevligt. Adde och Mike, som också var på besök i byn, kom förbi de också. När sedan jag och Adde skulle gå hemåt sprang vi på en festlig personlighet i trapphuset, och blev kvar på en bänk utanför där vi alla tre satt och pratade och hade trevligt. Jävligt trevlig tjej faktiskt, skönt att träffa såna även i Finspång för omväxlings skull.

Idag ska jag åka och sparka fotboll, vi har seriepremiär med reservlaget. Norsholm hemma klockan 15 i eftermiddag. Kul att säsongen är igång och vädret är sjukt fint, nästan erotiskt om nu väder kan vara erotiskt? Sitter och kollar på ishockey på TV allt medan solen skiner utanför, känns lite skumt faktiskt. På tal om ishockey så är det ju snart VM, underbart att det är dags igen. Det brukar vara trevligt att sitta i vårvärmen med en öl och kolla hockey, men i år spelas VM i Quebec så matcherna kommer väl sändas nattetid och då kan man inte dricka öl i solskenet.

Förra titeln var "Minus celsius" och det är en låt av Backyard Babies, något som fyra stycken av er läsare lyckades lista ut och lämna som svar. Detta föranledde en vanlig simpel enkel lottning som till slut ställde TNE (http://pessimists-betraktelser.blogspot.com/) som segrare i dagens etapp. TNE som är kursare med mig tar därför sin poäng i tabellen och vi välkomnar dig in i tävlingen. Kul att du delar med dig av din kunskap kring mina titlar, det hedrar dig lite extra.

Dagens titel är en svensk titel, som jag hoppas att många utav er klarar av att lämna rätt svar på. Nu ska jag slänga i mig lite mat innan det är dags at göra sig klar för match. Tack för att du har läst detta.

/Freddie

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för din kommentar, såhär i efterhand:) Nu är jag tillbaka!

2008-04-20 @ 17:01:56
URL: http://indiemusic-blog.blogspot.com
Postat av: anton

nationalteatern

2008-04-20 @ 23:10:48
Postat av: Den trötta mentorn

Nationalteatern

2008-04-21 @ 17:37:10
Postat av: Ylva

Nationalteatern är det!

Klart det finns trevliga tjejer i Fimpan också. Var det någon kändis från förr eller en ny bekantskap.

Och btw: Hmpf. Skulle Lotorp ligga snett här i världen? ;)

2008-04-22 @ 09:57:43
URL: http://www.grusifer.wordpress.com
Postat av: Lindy

msn??

2008-05-13 @ 23:46:07
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0