Repulsiv

Antar att jag måste vara repulsiv som person? Antingen det eller så är världen orättvis, hur som helst ramlar världen snart samman över mig. Det känns inte som att det är något som går min väg för närvarande, men det ska det väl kanske inte göra heller? Några är inte födda vinnare helt enkelt.

Festen igår var jävligt trevlig, vi hamnade på Herrgår'n och stuffade loss. Det var dock dåligt med folk, men det var unga och snygga människor på krogen i allafall till skillnad mot förra helgens utflykt. Idag är däremot farbror trött, vilket kanske inte är oväntat efter alltför många öl och en halva vin. Det blidde ett par stänkare på HG också, usch det här orkar vi inte med. Snart kommer Mikey hit och vi ska spana in Man USA mot vårt älskade Arsenal. Hoppas vi kan störa nötterna från norr, tre poäng skulle smaka riktigt fint. Efter matchen ska jag åka hem mot mina föräldrar igen för en ny vecka ute i verkligheten hos slavdrivaren, som hon själv kallar sig i kommentaren till förra inlägget.

Att Daysleeper är en låt signerad R.E.M. visste fyra stycken av min läsare, och då jag är alltför bakfull för att valla mina husdjur i någon extraordinär tävling, fick jag ta vad jag hade. Så istället ställde jag fyra stycken whiskeyflaskor i en kvadrat på golvet, mitt i kvadraten lade jag en urdrucken vinare som jag sedan snurrade. Vinnare blev whiskey nummer tre som representerade YlvaYlva som därmed tog sin femte poäng i tabellen delar nu ledningen med min mentor. Antagligen är denna Örebro-baserade flicka (Ylva alltså) den mest tursamma deltagaren i min lilla tävling. Hon måste ha vunnit ologiskt många lottningar nu. Får passa på att hälsa Lillan välkommen i spelet, tyvärr räckte inte ditt första deltagande till seger, men du är välkommen att försöka igen.

Nu ska vi försöka skriva lite mer blogg under veckan också, mentorn får väl tvinga mig att skriva på arbetstid så det händer något antar jag =)

Tack för att du tog dig tid att skumma igenom denna skrift.
/Fredrik

Kommentarer
Postat av: Therese

Hm Repulsiv är ju en Thåström låt...dock har jag för mig att herr Stry Terraie (eller Kanarie, vad han nu heter igen) var den som gjorde låten från början med nåt att sina tusen band...Dock finns Repulsiv med på singeln Höghussång, som låt nummer två av herr Thåström.

2008-04-13 @ 17:44:06
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0