Worth dying for

I don't know if that's the case, but if it is then i'll go all the way for it to happen!

Gratulerar Linda, som inte har någon blogg att länka till, hon gissade rätt på senaste gåtan. Tyckte dessutom att det var alldeles för lätt! Try this one!!

Sedan senast har jag inte gjort alldeles för mycket! Föreläsning klockan 8 imorse, föreläsaren var inte glad åt att det var så några på plats och vi fick en halvtimmes genomgång om hur man borde studera när man läser på universitetet.


sen efter det skulle jag göra hemtenta, men jag fixar inte det just nu. Orkar inte helt enkelt så jag tog en sväng på Ica maxi och handla, sen kom Pernilla och snik-käkade hos mig. Efter det gick jag åt och promenerade med Kolbäck och hans dotter, kvällen avslutades med ett besök hos Anna som fick kolla mitt ben, där jag fick pucken igår! Det var nog ingen fara utan bara ett muskelfäste som fått sig en smäll.

Nu sitter jag här igen och glor på bloggen och inser att jag borde sova!
imorgon ska jag leka lärare igen, måste göra klart två uppgifter också! Undrar om strutsmodellen fungerar?
Jag har inte lyckats fixa den där guran ännu, men snart!!

nej sängen ropar mitt namn!
godnatt kära supporters!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka anklagelser!!!! Hm, skulle ju bjuda igen om du inte åkte förbi varje gång du kommer till mitt hörn av verkligheten :( Nåja, det var ju trevligt iaf :)

2007-11-27 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0