Sunday Bloody Sunday

Som titel förkunnar är inte detta en av mina favoritdagar. Varför nu detta då tänker säkert någon av er! Jo det händer ju absolut ingenting på söndagar! Jag vaknade 08.17 imorse, hade ingen lust att gå upp så jag försökte somna om vilket jag misslyckades med. Fick bli att trakassera A-lot-of i telefonen en stund innan frukosten serverades (jag fick förvisso servera mig själv) sedan tog jag en sväng till Norrköping och köpte ett par skridskostrumpor och ett armbandsur, det sistnämnda för 49 kronor, alltid skoj att bränna kulor.

Och inte fan är det något som helst skoj på TV att fördriva tiden med. Jävla skit är vad det är, börjar ju för helvete funderar på att springa ett varv idag med, nej mer bra program på TV och fler kanaler till alla.

Kanske blir en update senare ikväll
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh, en U2 låt som rubrik, inte illa du Fredrik!

2007-07-18 @ 09:42:52
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0